Veelgestelde vragen

Waarom een account aanmaken?

Je moet een account aanmaken om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Ook al koop je niet onmiddellijk, het is leuk om op de hoogte te blijven van de producten en de weetjes van grotezus.

Om klant te worden geef je je persoonlijke gegevens door via je account zodat we je producten kunnen versturen. Bij elke volgende bestelling volstaat het om je in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord. Je correcte gegevens verschijnen automatisch. Je kan deze natuurlijk steeds aanpassen, indien nodig.

Hebben jullie alles in voorraad?

Alle producten van de website zijn in voorraad, tenzij anders vermeld op de website naast het product. Heeft u interesse in een product dat aangeduid staat als uitverkocht, laat het ons weten via info@grotezus.be. Wij informeren u graag over de leveringstermijn.

Hoeveel moeten we precies betalen?

De prijs die vermeld staat per artikel is inclusief BTW.  Je kiest zelf je verzending. Wil je de levering via KIALA (enkel in België), dan komen er 4 euro transportkosten bij. Kies je voor bpost dan kost je transport 6,95 euro voor België en Nederland. In België gebeurt de levering voor dit bedrag onder verzekering, af te tekenen bij ontvangst. Bij bestellingen van boven 140€ vallen de verzendingskosten weg.
Bij kleine pakjes passen wij de transportkosten aan. Je krijgt daarover een mail.

Hoe gebeurt de betaling?

We hebben drie betaalmogelijkheden: Contant bij afhaling van het product, met  overschrijving of met PayPal. Bij dit laatste kan je ook betalen met kredietkaarten. Het product wordt onmiddellijk opgestuurd na betaling, hetzij het geld op de rekening staat, hetzij u een bewijs van overschrijving doormailt naar info@grotezus.be.

Kunnen we ook buiten de website bestellen?

Ja, na afspraak via info@grotezus.be  kan je de producten bij ons thuis in Brakel  komen bekijken en kopen. Op regelmatige tijdstippen geven wij gezellige homeparty’s. Wil je er zelf een organiseren, neem dan contact op met ons, wij informeren je graag over de voordelen.

Is het assortiment op de homeparty hetzelfde als in de webwinkel?

Alle producten van de website zijn aan te kopen via een homeparty.  Vanzelfsprekend nemen we niet alle producten mee maar ze zullen achteraf geleverd worden. Op de homeparty zijn vaak producten te krijgen die (nog) niet op de website staan. Bovendien zijn er altijd promoties!

Wat als de producten bij levering beschadigd zijn?

Als je bij levering merkt dat er iets stuk is, kan je best binnen 24 uur contact met ons opnemen (+32 472 417212 of info@grotezus.be). Na overleg kan je het pakje terugsturen en vervangen we het artikel. Retourzendingen stuur je naar:  Grotezus Ann De Volder Koestraat 20 9661 Brakel.

 Kan het pakje op een ander adres geleverd worden?

 Dat kan, na het shoppen heb je de mogelijkheid om een ander leveringsadres op te geven.  Dit kan bij voorbeeld  als je overdag weg bent en het pakje wil laten bezorgen bij iemand (een buur, familielid) die overdag steeds thuis is of op je werk. Je kan het pakje ook opsturen naar de persoon die je wil verrassen.

Kan het pakje in een cadeauverpakking opgestuurd worden?

Vanzelfsprekend. Je kan ook een persoonlijke boodschap doorgeven die wij bij het cadeautje voegen.

Wanneer gebeurt de levering?

Eens we een betalingsbewijs hebben, sturen we het pakje onmiddellijk door. Ontvangen we jouw betaling voor 15 uur, dan krijg je het pakje de volgende dag via Bpost.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>